Słodycze reklamowe z nadrukiem w marketingu sklepów motoryzacyjnych

Słodycze reklamowe

Słodycze reklamowe

Współcześnie trudno wskazać istotniejszy element funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa niż marketing. Reklamowanie się jest podstawą, bo tylko dzięki reklamie konsumenci mogą poznać firmę i dowiedzieć się o jej ofercie. Reklama musi jednak być kreatywna, aby klienci zwrócili uwagę na jej treść i na reklamującą się firmę. Innowacyjna reklama to np. rozdawanie ludziom upominków. Są one najczęściej różnorodnymi gadżetami, których cechą jest znaczna atrakcyjność wizualna, liczne dodatki i funkcje, itd. Gadżety takie mogą być dystrybuowane zarówno wśród klientów danej firmy, jak i tych, którzy dopiero mogą się nimi stać – potencjalnych klientów. Przykładem firm, które korzystają z gadżetów w swoim marketingu mogą być większe sklepy motoryzacyjne.

Rozdają one np. słodycze reklamowe z nadrukami przedstawiającymi ich logo i nazwę, a także, ewentualnie, krótkim opisem działalności, usług, produktów, czy też po prostu krótkie hasło reklamowe. Taki nadruk to nie tylko reklama ale też ozdoba. Dzięki nim gadżet jest ładniejszy i więcej klientów przekonuje do kupowania w danym sklepie motoryzacyjnym.

Jak owe słodycze reklamowe z nadrukami mogą być dystrybuowane wśród klientów? Jest na to kilka sposobów. Pierwszy to rozdawanie ich na terenie sklepu, np. przy kasie sklepowej. Wówczas upominek tego rodzaju dostaje klient, który kupuje konkretną rzecz, albo ten, kto wydaje odpowiednio wysoką kwotę. Zależy wszystko od taktyki sklepu i jego możliwości finansowych.

Ale słodycze reklamowe z nadrukami mogą też być rozdawane przypadkowym przechodniom na ulicach oraz w innych licznych miejscach. Ważne, aby miejsca te były ruchliwe i aby o każdej porze można tam było spotkać maksymalnie dużą liczbę ludzi. Wówczas wielu z nich uda się pozyskać dla sklepu. Im więcej przechodniów otrzyma podarunek, tym więcej z nich stanie się klientami danego sklepu motoryzacyjnego. Często też w ramach akcji wręczania takich upominków można otrzymać od przedstawicieli firmy ulotki informacyjne. Prezent jest jednak najważniejszy, bo wywołuje najwięcej pozytywnych emocji.